Friday 23 March 2012

Fredag!


Det blev en väldans trevlig fredag!

Morgonkaffe med Håtte på besök denna veckan, finlunch med norska Anne Kari i Embassy House (där kan jag oxå tänka mig bo om 10 år när barnen flyttat hemifrån). Hon undrade vem den grekiska guden var som jag dansade med på balen häromsistens? Hmmmmmmmm.....................




Den grekiske guden & jag!


På väg hem från lunchen passerade jag 2 svenska stora starka män (jajamänsan, de hade jeansjackor också!) som drog upp snusdosan -inte varje dag jag får dra in doften av hederligt svenskt snus, underbart!!!

Sedan fredagsvin hemma hos Sussi med favoritosten Taleggio och till slut - fredagsmys i soffan med Maja och Gustav och pasta. Männen, dvs Anders & Håtte, har slagit upp tältet på Muren och förhoppningsvis blåser de inte bort (stormvindar i Peking idag).

Vi passar på att ta en tur till Filippinerna imorgon igen - vårlov hela nästa vecka. Ha de gott!!!