Wednesday 28 September 2011

Slutet på september

Dagarna flyter på i ganska hög hastighet tycker jag. Förra veckan var det strålande sol & blå himmel hela tiden. Denna vecka mulet & riktigt höga luftföroreningar. Barnen fixar skolan, läser läxor, har skoj med datorn (Anita, felicia & maja trixar med Iphoto).









Anders har hunnit med en tur på hoj mellan tyfonerna i Japan. Himlans tur med vädret hade han den helgen han var där, gissa om vi satt hemma & var avundsjuka?
Onsenbad & sushi...........






Add Image


Själv är jag ju i stallet. Hann med en tennistimme & sträckte hela ländryggen så nu lutar jag mest åt vänster. Ska besöka kinesdoktorn & se om han kan luta mig tillbaka.






En spontan kräftskiva slutade med ett jättekalas, 64 vuxna tror jag det blev (+20 barn?). Restaurangen här på River Garden
fixade godkända kräftor till alla sugna svenskar & himlans trevligt var det med snaps, sång & dans.